Łosiowisko

Czyli Bączek i Pączek na dalekiej pólnocy.

Moje zdjęcie
Nazwa:
Lokalizacja: Västerås, Västmanland, Sweden

niedziela, kwietnia 16, 2006

Wielki powrot!

Kochani! Juz wkrotce po dlugich tygodniach przerwy na arene swiatowa powroci Losiowisko!
A w nim:
  • Bada Bastun, czyli co ma Szwed do Fina?
  • Rak czyli Krewetka.
  • Wielkanocne Baby, czyli czarownica na swieta.
  • Muzea w Sztokholmie, czyli napisze cos madrego.

Zapraszam i przepraszam za dluga nieobecnosc. Ale uczylam sie dzielnie, pracowalam i przeprowadzalam.

Buziaki! Agnieszka

12 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

:DDD

5:53 PM  
Blogger jakuzz said...

Nnnno. Nareszcie. Bo ja tu jestem, wiesz? W tym kraju. o ktorym piszesz lub nie piszesz, a wole, jak piszesz. Szybko o Sztokholmie, bo za pare dni jade:)

2:01 AM  
Blogger Aniezka said...

no wiem, Gobell mnie uswiadomila. A ja niestety mimo,ze jestem niby w Sztokholmie to daleko od centrum a juz dzis popoludniu jade do Vasteras. Bede Pisac Jakuzzku nos do gory! A Tobie jak sie Szwecja podoba? Zaraz zerkne na Twoj blog, bo dawno mnie na sieci nie bylo.

1:41 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Hurraaaaaa!!!!!
Ja juz zwatpilem, ze cokolwiek sie pojawi...
Wprawdzie kontakt "na zywo" troche zrekompensowal brak slowa pisanego, ale wole czytac, bo wtedy wiecej informacji do mnie dociera, forma nie przyslania tresci, widok Autorki nie zakluca pracy mojego mozgu...
Buzka!

10:20 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Co za ulga! Aga powróciła!

1:03 PM  
Anonymous Anonimowy said...

20 kwietnia to Dzien Imienin naszej Kochanej Autorki!
Jako pierwszy ;)) z czlonkow TAA skladam Agnieszce NAJLEPSZE - NAJSERDECZNIEJSZE ZYCZENIA. Kochana Solenizantko - zyj nam 100 lat w doskonalym zdrowiu i checi do pracy tworczej! (To chyba zyczenia dla nas..) Czuj, ze zycie jest piekne i opisuj je z wlasciwym sobie talentem! A my bedziemy zaczytywac sie nowymi kawalkami i bedziemy Cie uwielbiac!!! KOCHAMY CIEBIE i z niecierpliwoscia wypatrujemy kolejnych wpisow!
Aniezko - badz szczesliwa i spelniona! Za morzem i gdziekolwiek: zawsze!!!

9:30 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Kochanie,ZDANEGO EGZAMINU 13 maja i wszystkich innych egzaminów w zyciu :))) Sciskamy Cię imieninowo

11:03 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Dołączam się do wszystkich życzeń. Egzamin 13 maja? Cudownie! Aga, ty przecież wiesz, że 13 to bardzo szczęśliwa liczba. Mam nadzieję, że pamiętasz dlaczego, a jeśli nie, to ja Ci kiedyś przypomnę :)) Z pewnością będę trzymać wszystkie kciuki.

9:33 PM  
Blogger Aniezka said...

Dziekuje serdecznie za zyczenia:) Ja Was tez uwielbiam drodzy czytelnicy i slowo daje,ze nie kaze Wam juz dlugo czekac na wpisy. A opoznienie tym razem wyniklo z winy klku palantuniow za ktorych musialam wszystko organizowac... Lwy gora:)

8:40 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Górą, górą! A co!

7:04 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Niom. A ja czekam, czekam i zonk :(

11:24 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Oj oj oj... tak sobie obiecywalam, ze co to ja nie zrobie w dlugi weekend... Zalegle wpisy aniezki przeczytam, co to mi sie jeszcze z czasow Niemcowa nazbieraly... A tu jak zwykle rufa z tylu - i na dodatek przegapilam frenioimieniny. Kajam sie!!! (kaj kaj kaj)... TyGienku, Ty wiesz, że jag önskar dig all det mest väl (czy cos takiego, nie kaz mi tego wymowic :))) Hug!

11:25 PM  

Prześlij komentarz

<< Home